歡迎跟我連絡

本頁最下方有Web MSN可以直接跟我交談喔!
免安裝程式...哈哈 歡迎聊天

2008年5月6日 星期二

Fly Away - Corrinne May

一首適合母親節聽的歌 Fly Away - Corrinne May




演唱:Corrinne May 作詞:Corrinne May 作曲:Corrinne May

"When will you be home?" she asks as we watch the planes take off
「你何時會回家?」 當我們看著飛機起飛時 她這麼問著 
We both know we have no clear answer to where my dreams may lead
其實 我們都曉得 對於我的夢想何時能實現是沒有確定答案的
She's watched me as i crawled and stumbled
她一路守護著我 從我學習爬行或蹣跚而行的時候
As a child, she was my world    
當我還是孩童時 她彷彿就是我的全世界
And now to let me go   
而現在 她要放手讓我走 
I know she bleeds    
我知道她的心在淌血 
and yet she says to me   
但她卻對我說 
You can fly so high
你要展翅高飛     
Keep your gaze upon the sky
把眼光遙望天際
I'll be prayin every step along the way
我將為你一路上的每一步祈禱祝福
Even though it breaks my heart to know we'll be so far apart
即使知道我們將分離的如此遙遠如此令我心碎
I love you too much to make you stay       
我太愛你所以不想讓你為我停留
Baby fly away      
寶貝 飛吧 


Autumn leaves fell into spring time and
秋天的落葉趨走了春季 
SIlver-painted hair Daddy called one evening saying
一天夜晚,滿頭銀髮的父親打了電話說 
"We need you. Please come back"  
「我們需要你,請回家吧」 
When I saw her laying in her bed Fragile as a child
當我看見她如孩童般脆弱的躺在床上 
Pale just like an angel taking flight       
蒼白的像剛經過一場飛行的天使 
I held her as I cried   
我抱著她 痛哭失聲 


You can fly so high
你要展翅高飛 
Keep your gaze upon the sky    
把眼光遙望天際 
I'll be prayin every step along the way
我將為你一路上的每一步祈禱祝福
Even though it breaks my heart to know we'll be so far apart
即使知道我們將分離的如此遙遠如此令我心碎
I love you too much to make you stay     
我太愛你所以不想讓你為我停留
Baby fly away     
寶貝 飛吧 
I love you too much to make you stay
我太愛你所以不想讓你為我停留
Baby fly away     
寶貝 飛吧 

0 個回應:

MSN狀態(我在線上時,可以跟我交談喔)